"Happy Death Day", "Russian Doll", "Groundhog Day" vb. aynı günün döngü şeklinde sürekli tekrar etmesini içeren çoğu filmi/diziyi severek izlediğimden dolayı bu kitap ilk olarak konusuyla dikkatimi çekmişti. Bu yüzden uzun bir süre ara verdikten sonra yeniden okuma maratonuna başladığımda elim ilk bu kitaba gitti ve bitirdiğimde söylediğim ilk şey;Neden bu kitabın filmi yapılmamış?! oldu. Aynı günün tekrar etmesi konusu ile polisiye/gizem unsurunu müthiş bir şekilde harmanlamış yazar ve ödüllü bir kitap olmasına rağmen hala bir yapımcı tarafından keşfedilmemesine şaşırdım doğrusu. Yorumuma gelirsek;uzun bir aradan sonra elime aldığım ilk kitap olduğundan kitabın içine girmekte zorlandım. Daha ilk bölümde olayların hızlıca başlaması ve karakterin bile kendisinin kim olduğunu bilmemesi de tuzu biberi oldu ama sayfaları çevirmeye devam ettikçe bu sorun ortadan kalktı. Bir başka sorun her bölümde karakter değişmesi sonucu bir takım karışıklıklar olmasıydı çünkü döngü konusunda genelde aynı kişi aynı günü tekrar tekrar yaşar, bu kitapta ise bir kişi aynı günü farklı bedenlerde tekrar tekrar yaşıyor ve bir cinayeti çözmeye çalışıyordu. Fakat bölümler ilerleyip her bir karakter ortaya bir şey çıkarmaya başlayınca kitap daha merak uyandırıcı ve keyifli hale gelmeye başladı. Cinayet çözüldüğünde ise yazarın zekasına hayran kaldım diyebilirim. Bu zamana kadar bu kitabı okuyan hiç kimsenin bu sonu tahmin edeceğini ve "Ben zaten biliyordum! " diyeceğini sanmıyorum. Oldukça zeki ve ince bir şekilde kurgulanmıştı. Hatta bir an tekrar başa dönüp bazı detayları tekrar okumak istedim. Bir kaç ufak soru işareti dışında bir çok şeyin sağlam bir şekilde açıkladığını ve okuyucuyu tatmin ettiğini düşünüyorum. Tek üzüldüğüm kısım, kitabın orjinal basımında Hardcastle ailesinin malikesinde
"Bir şeytandan kurtulmak için başka bir şeytanla anlaşma yapıyoruz."
"Olabilir, " dedi Hardcastle. "Ama sen de Dante okudun, Phillip. Tüm cehennemler aynı değildir. "