Yasalar çıkarıldı, ama yasaya uyan var mı?
Uyan yok,çünkü geviş getirse de önde giden çoban, yarık değil tırnakları:
Bu nedenle,rehberin de dünya nimetleri peşinde koştuğunu gören halk,bunlarla doyuruyor karnını, başka bir şey istemiyor.
Dünyanın kötüleşmesinin nedeni sütünüzün bozukluğu değil demek ki,neden,dünyanın kötü yönetilmesi.