Bir yerde okumuştum aynı su şekil yazıyordu." Bazı intiharlar için illa ilaç içilmez ,bilek kesilmez ya da insan kendini asmaz. Bazı intiharlarda insan yaşama sevincini öldürür, umudunu keser, hayallerini asar, kimsenin bundan haberi bile olmaz.
Dostoyevski diyor ki; “Aslında insanın canını en çok acıtan şey; hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır.” Geç kalmadan, henüz vakit varken ve yaşanması mümkünken yaşanmalı her şey. Yarın geç olması ile meşhurdur. Unutmamalı hiç.
"Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek..."