gece mavi

gece mavi
@gece_mavi
adım “gece”arkadaşlar adım adım⁉️ sohbet etmeye bayılırım özellikle kitap sohbetlerine 10 yıldır müzisyenim️ çellist,piyanist,solist ve voleybolcuu
öğrenci ve müzisyen
lise
londra,bloomsbury
Giresun, 12 Mayıs
5 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Her şeyde bir güzellik vardır ama bunu herkes göremez
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat devam etmeli
Pictures are worth a thousand words.
Enjoy every single moment in your life
Bir şarkı sözü bırakın