gece mavi

gece mavi
@gece_mavi
adım “gece”arkadaşlar adım adım⁉️ sohbet etmeye bayılırım özellikle kitap sohbetlerine 10 yıldır müzisyenim️ çellist,piyanist,solist ve voleybolcuu
öğrenci ve müzisyen
lise
londra,bloomsbury
Giresun, 12 Mayıs
5 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
kadın neyse erkek de odur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
birbirimizi eşit görmedikçe hiçbir şey değişmeyecek
bırakın her şey olduğu gibi kalsın artık.
insanlar hep böyledir. sizi bir yorgan gibi kullanırlar. sıkılınca sizleri üstlerinden atarlar ama eninde sonunda üşüyeceklerini bilmezler.