gecedebirokur

gecedebirokur
@gecedebirokur

gecedebirokur

, bir kitap okudu
9/10
·188 syf.·
11 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım?" "Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsan da o gene oradadır, göğsündedir; hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir."
"İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur."
"Çünkü hayat, yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur."
"Bir şeyi gerçekten istersen, onu gerçekleştirmen için bütün evren işbirliği yapar."