Barbar/Dünyada İman
"Şimdilerde çerçevesi düşmüş fotoğraflar gibi kimsesizim" "Bana güzel günler vadeden hayat" "Ben geceye hiç yenilmedim"
Seni anlatmak yetersiz kalıyor
Seni,geceye anlatıyorum Düş oluyor.... Seni, sabaha anlatıyorum Umut oluyor... Seni,kağıda anlatıyorum Şiir oluyor.... Seni, yüreğime anlatıyorum Aşk oluyor...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
❝ Hasret bile güzeldi, geceye hayalin düşünce.❞
Filistin
Geceye ve yapay zekaya teşekkür ederim :-)
Kulağımda su ve kuş sesleri geceye en güzel nokta atışımdı. Belki de gün içinde yaşadığım o kadar yoğun tempoda sonra yapay zekanın verdiği en güzel tavsiyeyi gerçekleştiriyordum...
Duygu ve Düşünce
1k halkı
Geceye notunuz?.. 🌝⚘🙌🧡
Durup tertemiz alnımı çekiyorum geceye