Sabah uyandığımda kendimi aç hissediyordum ama bu farklı bir açlıktı ara sıra oluyordu ve nedense hep böyle kalmak istiyordum.İlk defa doymak istemiyordum.Evet bu bilginin açlığıydı.Sonra hemen yatak'tan fırlayıp çantamı sırtıma vurup öğrenmeye doğru yol tuttum...ben bu açlığı ömür buyu hissetmek istiyorum bunun nasıl olacağını bilen varmı.(akşama doğru doymak istemiyorum.)