BİLAL

BİLAL
@genciesrar
Susalım mı bir şarkının hüzzamında.? Demini almış kaçak bir çay kadar, Özgürlüğe boğalım mı geceyi?.. Sevelim mi?.. Çıkarsız, Katıksız.. Hasrete düşelim mi?, Ezana aşık iftar gibi...
Reklam
"Bu hayatta başımıza gelen tüm kötülüklerin, insanların zorbalığından kaynaklandığı gün gibi açık değil mi?" George Orwell
Gariptir, insan her zaman yaptığı işin önemini ya da ne olduğunu fark etmez. Yapar sadece. Yapmak nedir mi ? Bilmek. En önemlisi bilmek değil midir? Dostoyevski
Bulutlar açmadı Mavi gök orda mı? Cahit Zarifoğlu
Denize karşı bir bankta, Omuzuna başımı yaslayıp Sesinden şiirler dinlemek gibi Çocukça isteklerim oldu.. Bağışla!…