Susalım mı bir şarkının hüzzamında.?
Demini almış kaçak bir çay kadar,
Özgürlüğe boğalım mı geceyi?..
Sevelim mi?..
Çıkarsız,
Katıksız..
Hasrete düşelim mi?,
Ezana aşık iftar gibi...
Gariptir, insan her zaman yaptığı işin önemini ya da ne olduğunu fark etmez. Yapar sadece. Yapmak nedir mi ? Bilmek. En önemlisi bilmek değil midir?
Dostoyevski