Eylül'dü,
Sonbaharın bir gelişi vardı; senin gidişinde
Eylül'dü,
Masum çocukların saklambaç köşelerinde Kaybettim seni..
Ağaçlar,kuşlar,çiçekler, böcekler hepsi seninle savruldu.
Düşen bir yaprak dalıydı umutlarım;
Rüzgârlarla savrulup duran.
Şimdi hoyratca yaşıyorum Eylül'ü
Şimdi bir başka mevsimde diliyorum seni.
Eylül'dü ve sen gittin..