BİLAL

BİLAL
@genciesrar
“Olacak olandan kaçınamazsın. O yüzden hiç bastırma kendini. Baskılama. Çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur.” demiş güzelim Zarifoğlu...
Reklam
Eylül'dü, Sonbaharın bir gelişi vardı; senin gidişinde Eylül'dü, Masum çocukların saklambaç köşelerinde Kaybettim seni.. Ağaçlar,kuşlar,çiçekler, böcekler hepsi seninle savruldu. Düşen bir yaprak dalıydı umutlarım; Rüzgârlarla savrulup duran. Şimdi hoyratca yaşıyorum Eylül'ü Şimdi bir başka mevsimde diliyorum seni. Eylül'dü ve sen gittin..
“Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir!” Dostoyevski
"Birini hiçbir zaman affedemeyeceğini anladığında ondan vazgeçersin. Birini ondan hiçbir zaman vazgeçemeyeceğini anladığında affedersin." Frida Kahlo
Sevgili Dost, Herkesin seviyormuş gibi yaptığı; Ancak sevginin ne olduğunu pek az kimsenin bildiği bir zamanda yaşıyoruz...
Reklam