Sevgili Rukiye hanım
Eğer bu kitabın devamı acilen çıkmazsa evinizi basacağım.
Sevgilerle
Bir okurunuz...
Şaka bir yana kitap çok güzeldi. Çoğunlukla klasik okuyup çerezlik kitap arayanlara kesinlikle öneriyorum. Ellerinize sağlık gerçekten güzel bir kurgu. Kesinlikle tavsiye ediyorum.