Geyikli Gece

Geyikli Gece
@geyiklig
neler neler...
"Umut iyi bir şeydir... Belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez." (Esaretin Bedeli)
Sayfa 131
Sinema
Reklam
"insan ırkının birer ferdi olduğumuz için şiir okuyup, yazıyoruz. Çünkü insan ırkının içinde coşkular vardır. Tıp, hukuk, ticaret, mühendis­lik... Yaşamak için gerekli olan asil birer mes­lektir. Ancak şiir, güzellik, aşk, sevgi... Biz bun­lar için hayattayız." (Ölü Ozanlar Derneği)
Sayfa 125
Sinema
"- Çok bekledin mi? - Bekleme süresi önemsiz. Önemli olan kimi beklediğin..." (Bazıları Sıcak Sever)
Sayfa 120
Sinema
"Beni hapiste vurdular, ölmedim. Hastalan­dım, bir ciğerimi orda bıraktım, gene ölmedim. Çok dövdüler beni, kan kustum ama ölmedim. Yaşadım, seni bir kez daha görebilmek için ya­şadım." (Eşkıya)
Sayfa 115
Sinema
"Sevdanın hası tek olur, o da eskidendi. Şim­di ki sevdalar naylondan." (Uçurtmayı Vurmasınlar)
Sayfa 115
Sinema
Reklam