📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
— Bana sorar mısın sen: Böyle geceleri de yaşadım diye hayat defterine yazmamalı!..
— Bunlar ne laflar canım, yaz yazma, yaşayacak değil misin?..Yazarsan ne olur, yazmazsan ne olacak?..
"Kayanın üzerindeyiz Wendy," dedi, "ama gittikçe küçülüyor. Yakında tamamı suyun altında kalacak."
Kız hâlâ bir şey anlamıyordu.
"Gitmemiz lazım," dedi kız, neşeli çıkıyordu sesi.
"Evet," dedi oğlan, zor duyulan bir sesle.
"Yüzelim mi, uçalım mı Peter?"
Peter'ın ona durumu anlatması gerekiyordu.
"Wendy, sence benim yardımım olmadan adaya kadar yüzebilir ya da uçabilir misin?"
Kız çok bitkin olduğunu kabul etmek zorunda kaldı. Peter inledi.
"Neyin var?" diye sordu Wendy, endişelenmişti.
"Sana yardım edemem Wendy. Kanca beni yaraladı. Ne uçabilirim ne de yüzebilirim."
"ikimiz de burada boğulacak mıyız yani?"
"Baksana su nasıl da yükseliyor..."