Maalesef insanlar sadece kendilerini düşünür oldular artık . Hep ‘ben’ üzerine kurulu olmaya başladı bütün ilişkiler. Uğruna ne kadar çabalarsanız çabalayın, karşınızdakinin hayatını ne kadar güzelleştirmeye çalışırsanız çalışın, bütün her şeyin sonunda, en ufak bir pürüzde, karşınızdakinin sizinle işinin bittiğini hissettiğinde, ne kadar iyi niyetli olursanız olun, kötü olan siz oluyorsunuz maalesef. Hata belki de biz de oluyor ki ikili ilişkilerde bir şeylerin ne kadar farkında olursak olalım gözlerimiz kapalı ‘öyle bir şey olmaz, yapmaz ‘ diyerek kendimizi kandırmaya devam ediyoruz. Sözün özü insanlar kötü niyetli maalesef , dilerim karşınıza gerçekten verdiğiniz değeri hakedebilecek biriyle karşılaşırsınız . :)