Gizem

Başta ailesi olmak üzere çevresindeki hiç kimse heykeltıraş olma hayaline saygı duymazken, benim maddi-manevi yanında olmaya gayret ettiğim eski kız arkadaşım, kitaplarımdan birinin bazı sayfalarını yırtıp "2023 biterken kitabına ve sana böyle veda ediyorum" yazıp yırttığı sayfaların fotoğrafını atmış. Neden bu kadar aşağılıksınız? Tam olarak ne zaman bu kadar aşağılık olmaya karar verdiniz? En acısı bir insana hangi sebep bu kadar aşağılık olmayı tercih ettirir? İnsanın öz saygısı bu kadar aşağılık olmayı nasıl sindirebilir? Ben artık kadınlı- erkekli sizi çözemiyorum, çözmeye de çalışmıyorum.
İnsan ve Duygular
ercanscgn. isimli okura yanıt verildi
Gizem
Furkan umuyoruz , güzel dilekler için teşekkürler ☺️
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başta ailesi olmak üzere çevresindeki hiç kimse heykeltıraş olma hayaline saygı duymazken, benim maddi-manevi yanında olmaya gayret ettiğim eski kız arkadaşım, kitaplarımdan birinin bazı sayfalarını yırtıp "2023 biterken kitabına ve sana böyle veda ediyorum" yazıp yırttığı sayfaların fotoğrafını atmış. Neden bu kadar aşağılıksınız? Tam olarak ne zaman bu kadar aşağılık olmaya karar verdiniz? En acısı bir insana hangi sebep bu kadar aşağılık olmayı tercih ettirir? İnsanın öz saygısı bu kadar aşağılık olmayı nasıl sindirebilir? Ben artık kadınlı- erkekli sizi çözemiyorum, çözmeye de çalışmıyorum.
İnsan ve Duygular
ercanscgn. isimli okura yanıt verildi
Gizem
Maalesef insanlar sadece kendilerini düşünür oldular artık . Hep ‘ben’ üzerine kurulu olmaya başladı bütün ilişkiler. Uğruna ne kadar çabalarsanız çabalayın, karşınızdakinin hayatını ne kadar güzelleştirmeye çalışırsanız çalışın, bütün her şeyin sonunda, en ufak bir pürüzde, karşınızdakinin sizinle işinin bittiğini hissettiğinde, ne kadar iyi niyetli olursanız olun, kötü olan siz oluyorsunuz maalesef. Hata belki de biz de oluyor ki ikili ilişkilerde bir şeylerin ne kadar farkında olursak olalım gözlerimiz kapalı ‘öyle bir şey olmaz, yapmaz ‘ diyerek kendimizi kandırmaya devam ediyoruz. Sözün özü insanlar kötü niyetli maalesef , dilerim karşınıza gerçekten verdiğiniz değeri hakedebilecek biriyle karşılaşırsınız . :)