Gönül görsoy

Gönül görsoy
@ggrsy
Ne ölmek nefessiz kalmaktır nede yaşamak nefes almaktır... Yaşamak; sevilmeyi hak eden birine yaşamını harcamaktır...! Oğuz Atay
Reklam
Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor Onlardan kalbime sevda geçmiyor Ben yordum ruhumu biraz da sen yor... Nazım Hikmet Ran
"Aslında insanı en çok acıtan şey ; hayal kırıklıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır " Dostoyevski
İnansaydım, Bir ömür beklerdim gelmeni Ve inan,saydım, Bir ömür geçti beni sevmiyeli Özdemir Asaf