Ayşe

Ayşe
@ginnypotter
"Xururuca." "N'oldu?" "Ağlarsam ayıp olur mu?" "Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki?" "Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Fakir bir babanın evladı olmak ne fena!"
"Belki de bütün suç, elektrik şirketinin kestirdiği ışığımız yerine yanan ölü gözü gazyağı lambasınındı. Belki de" -Zezé
"Geleceğin parlak, afcan. İsmini boşuna José yani Yusuf koymamışlar. Sen güneş olacaksın ve yıldızlar etrafında parıldayacak." -Edmundo Dayı
Şirin Zezé
Totoca'nın elimi sertçe çekmesiyle kendime geldim. "N'oldu, Zezé?" "Hiç. Şarkı söylüyordum." "Şarkı mı?" "Evet." "Demek ki kulaklarım sağır olmuş." Acaba insanların içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.