•dib.

•dib.
•senaa
Kafadakurmay Başkanı
algıda aman neysecilik
231 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Verselerdi bana bi ömür daha,hiç sanmıyorum yola seni bulmak için çıkacağımı. Ben belki en çok sende mutlu oldum ama en beter de sende üzüldüm bu satırlar dağınık olacak muhtemelen,başka zaman toplu olduğunda da işe yaramadı ama biliyorum.keşke gözyaşları akma diyince akmamayı becerebilseler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben sana şuanda yaşamak delisi bir gözle bakıyorum yorgun olduğum halde Behçet Necatigil
hadi gel ruhuma sar beni
Müzik
bir iki gündür yaşatılan ve hissedilenleri unutmam umarım.biri lazım böyle hatırlatacak yüzüme vuracak
Değişimi kabullendikten sonra başlıyor asıl hayatın dingin halleri.o zaman hayat daha yaşanılabilir bir yer oluyor.insanlar değişir,hisler değişir.canım diyenin artık canı olmayabilirsiniz.bu önceden böyle diye şimdi böyle olmayabilir,şimdi böyle diye önceden de illa böyle olmadığı gibi aynı.o çok güvendiğimiz insanlar,dağlar bir gün bırakabilir mesela.önceden bırakmamış olması şimdi bırakamayacağı anlamına gelmez ki.olanı kabullenip en iyi haliyle yaşamak lazım ve bazen olmaz,farkına varmak lazım. ^shy