Değişimi kabullendikten sonra başlıyor asıl hayatın dingin halleri.o zaman hayat daha yaşanılabilir bir yer oluyor.insanlar değişir,hisler değişir.canım diyenin artık canı olmayabilirsiniz.bu önceden böyle diye şimdi böyle olmayabilir,şimdi böyle diye önceden de illa böyle olmadığı gibi aynı.o çok güvendiğimiz insanlar,dağlar bir gün bırakabilir mesela.önceden bırakmamış olması şimdi bırakamayacağı anlamına gelmez ki.olanı kabullenip en iyi haliyle yaşamak lazım ve bazen olmaz,farkına varmak lazım.
^shy