‘Gönülde olanı yere düşürme.
Sessizce sev. Usulca.
Kainatı telaşa vermeden…’
‘O halde sevgili dost, her sabah bir çiçeği aklında tut, bir tebessümü gezdir ruhunda, dünya kötülere bırakılmayacak kadar güzel ve sen içindeki dünyayla güzelsin.’
Gürültülü ve hızlı dünyada biraz durmak;
zihnimizi dinlendirmek, ruhumuzu sakinleştirmek için nahif bir dille yazılmış huzur verici bir eser…
Kısa denemelerden oluşuyor ve her birinde kendimizden bir şey buluyoruz.
Yüreklere dokunan, altı çizilecek o kadar çok cümle var ki kalemi elinizden bırakamayabilirsiniz! :)
Kemal Sayar okurken sanki ruhumu genişleten, gönlümü ferahlatan bir dostumla konuşuyormuş gibi hissediyorum. Öyle samimi bir dil…
Keyifle okuduğum, derin bir nefes aldıran bu güzel eser için teşekkürler M. Kemal Sayar
Tavsiyedir. İyi okumalar…
Beni Sessiz de Sevebilir misin?
“Sevmeye kendinden başla. Kendini sev ki ötekini de sevesin. Kendini bil, kendini kabullen, kendini sev ki önce kendi içinde bir yolculuğa çık, seni bulunduğun yerden daha öteye taşıyacak iç kaynaklarını keşfet. Gösterdiğin çabayı, ilerleme ve niteliği fark et…”