Beni reading slump’a sokan kitap…
Betimlemeden kaçan biri değilimdir ancak o kadar zorlama olmus ki bitiremedim. Beklentimi karşılamadı maalesef üzgünüm
Lal KitapNur Yazgan · Kırmızı Kedi · 201247 okunma
Yazarın okuduğum ikinci kitabı. İçimizden biri diyebileceğimiz bir yazar bu da okumayı daha keyifli hale getiriyor. Yer yer kendinizi, arkadaşınızı, dostunuzu görebileceğiniz halktan bir kitap :) Okurken bol bol olaylara “Ben olsam nasıl yapardım?, nasıl hissederdim?” soruları dönüyor kafanızda bu açıdan da gerçekçiliğini yüksek buldum.
Keyifle okuyabilirsiniz..