Ah Efraz, tanımadan okyanus mavisi gözlerinde boğulduğum asi ve gururlu kızım…
Okurken hem gülüp hem ağladığım, çok kez hayatı sorguladığım ve her sahnesine bizzat şahitlik etmiş gibi beynime kazıdığım muhteşem bir kitap.
Lübnan’da başlayıp Türkiye’ye uzanan iki küçük kızın sancılı, acı dolu serüveni anlatılıyor. Kitap hakkında çok şey yazmaya gerek yok aslında, sadece okuyun. Onca acıya rağmen dik duruşunu unutmayacağım Efraz ve tabii ki Aden, Azze, Rawa sizleri de! En karanlık yollarımızı aydınlatacak Behzat’lara denk gelmemizi umuyorum…