Kitabı ilk okumaya başladığım da merak uyandırdı fakat geçen diyaloglarda sürekli psikolog, psikolog denmesi okuma akışıma engel olduğunu düşünüyorum. Kitabın sonunun merak uyandırması gerektiği kanaatindeyim ama ortasına gelmeden sonunun öyle biteceğini tahmin etmiştim. Sonu beni hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim.