Şimdi bir ağaç gölgesi altında
Senin masum yüzünü düşünüyorum..
Hiç yaşanmamış hatıraları...
Sonra gözlerimin buğusunda kalmış ismini..
Bir rüyanın tam da sonuna geldiğimi
Uyanmak istemiyorum belki..
Ne sende kalabiliyorum
Ne geçip gidebiliyorum senden
Bir kıyamet ortasında dikenlere sarılır gibi
Ben sadece seni seviyorum...
Belki hiç istemeden..
Elif