Ağlamaya ne dersin !!!
Bir yaz günü sabahıydi
Mezarıma gelmiştin elinde çiçeklerle.
Keşkeler hiç düşmüyordu ağzından
Gözünden yaşlar süzülüyordu mezarımın üstüne
.
Kızarmıştı gözlerin
"NDEN BİRAKİP GITTIN" diye bağırıyordun.
Haykırıyordun dünyaya
Sarıldın Toprağıma gitmek istemedin yanımdan.
Hala gözlerinden oluk oluk yaşlar akıyordu.
Düşen herbir damlada içim sızlıyordu benim.
Bu yaşlı gözler karşısında düşündüm ben kimim.
Ağzından
Canım, BITANEM Kelimesi hiç düşmüyordu.
Kulağıma söyler gibi fısıldıyordun mezarıma.
Söylediklerini duyuyordum, fakat cevap veremiyordum.
Aglamaktan hiç halin kalmamıştı.
Arkadaşların geldi girdi koluna seni götürmek istedi.