İstanbul istanbul 'du işte.Zalim, tehlikeli, ama bi o kadar da güzel..
Profesörün dediği gibi ''o hep sana ihanet eder ama sen yine de onu sevmeye devam edersin. ''
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de olacak.kimi insanın yüreği karanlık kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!kendini koru kızım, İnsanlara karşı kendini koru!