Glr

Glr
Bir gün,üç sonbahar.
Garip bir his; Dans etmek yokluğunla...
Reklam
İstanbul istanbul 'du işte.Zalim, tehlikeli, ama bi o kadar da güzel.. Profesörün dediği gibi ''o hep sana ihanet eder ama sen yine de onu sevmeye devam edersin. ''
Her zaman olduğu gibi cehennem; iyi niyet taşlarıyla döşenmişti.
Bi çocuğun başı derde girdiğinde babasını arayamamak ne garip bi şey diye düşündüm. Oysa önce babası aranmaliydi, hatta sadece babası, dayısı değil.
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de olacak.kimi insanın yüreği karanlık kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!kendini koru kızım, İnsanlara karşı kendini koru!
Reklam