Bütün insanlar içinde yalnızdır. Ve bunu sevdiği veya sevmediği insanlarla kalabaliklastirir.kimi insan bunlardan bihaber yaşar. Yaşamaya çalışır demeliydim galiba.lennie ve george'nin beraberliği gibi insan bi biterse yalnizligini başkasıyla birlestirmeli.