glsh

glsh
@glsh019
Aşkın yalnız adı kalmış lisanda, Bulunmaz âşık-ı sadık cihanda. Haktan başkasını sevmek günahtır, Sevilmeye layık yalnız Allah'tır
"yarım kalmış ruhun yaşamı olur mu?"
Reklam
"Aşk ya aşktır,ya değildir Ne amaca gerek duyar,ne hedefe. Ama Kendi kendine doğar; kendi kendine yeter. Ne umuda yeri var,ne gerekçeye.
"Ben kurmadım o manastırı,Abelard kurdu. Yıllar önce öldü o"
Anılarıma gömdüm kendimi,teslim aldın benliğimi. Düşünmüstüm ki, oruç tutarım, çok çalışırım, küçülür gidersin anılarımda. Oruçlar tuttum,gece-gündüz çalıştım,durdum. Ne fayda! Yalnızca senin gözlerini okuyorum kitaplarımda...
Sayfa 25 - helikopter·Kitabı okudu