Vaveylâ

Vaveylâ
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum... N.H.R.
"tut ki gecedir katiller huzursuz hırsızlar sinirli hainler ürkekçedir" A. İlhan
Reklam
"Bir şilep sızıyor ıssız gözlerinden" A. İlhan
"Adını mıh gibi aklımda tutuyorum" A. İlhan
Ben seni türkü gibi sevdim Yarım kaldı dudağımda son ezgin
İçimi maviye boya