Vaveylâ

Vaveylâ
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum... N.H.R.
Ve yokluğun; sonrası hep kıyamet.
Reklam
Ve okşarken saçlarını Güneşe dokunur gibi olurum Yanar ellerim Tutuşsam da kül olsam da Bırakamadığımsın
Gidenlere selam olsun türkülerde özledik Dost yitirdik şafaklarda tebessümler gizledik
Seyir defterini başkası yazsın
"Çınarlı, kubbeli, mavi bir liman Beni o limana, çıkaramazsın ... Çok yorgunum Beni bekleme kaptan" N.H. Ran
"Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin Yürekten sevemezsin sen Zor günde aramazsın, hiç yalnız kalamazsın Korkusuz sevemezsin sen"
Reklam