Vaveylâ

Vaveylâ
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum... N.H.R.
"Çünkü gel, Çünkü gelmen gerek. Çünkü gelmezsen gidecek her şey..." Ö. Asaf
Reklam
Bekleme Ben senle güneşi bulmaya geldim Ürkme Kavganı sormaya geldim Güvenme Güneşten sunmaya geldim Suavi
Ömrümden geçerken yıllar ard arda Bıkmışken usanmışken hem de dağılmışken
Ben seninle çay içmek istiyorum. Seni duymak, seni görmek, seni bilmek, seni yanımda hissetmek istiyorum. Sana şiir okumak istiyorum, yazmaktan bıktım, usandım. Ben artık yazıları sana söylemek istiyorum. Küçük bir evde, büyük hayaller kurmak istiyorum. Sobanın yanında, seninle birlikte, üşüyen ellerimi çayın sıcaklığına bırakmak istiyorum. Ben aslında sevmek değil, seninle yaşlanmak istiyorum. Özdemir Asaf