Vaveylâ

Vaveylâ
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum... N.H.R.
Bir şeylerin güzel olması için doğru olması gerekmez Bazı yanlışlar da güzel
Reklam
Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
Adio kerida
"Gökyüzüne çizilmiş resimlere benzerdik Rüzgarların peşine takılan bir nefes gibiydik Kırdı dallarımızı fırtınalar, boranlar Kaldı bahar çiçekleri üzerinde sevgimiz"