Vaveylâ

Vaveylâ
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum... N.H.R.
"Seni anlatmayan bütün kelimeleri susmuştum. Senle başlamayan bütün cümleleri bir bir bozmuştum."
Sayfa 278 - Şems·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sözün bittiği yerde, noktanın konduğu yerde susmuştum bütün kelimelerimi. Anlatmak yormuştu nazenin bedenimi... Anlaşılamamak ise en çok yüreğimi. Sustuğu yerde anlaşılmaktı belki de bütün derdi..."
Sayfa 277 - Şems·Kitabı okudu
"Ölümün en kötü yanı, onu yaşayanın hâlâ diri olmasıdır."(Mevlana)
Sayfa 264 - Şems·Kitabı okudu
"Leylayn, bazen geceyi ateşe vermek için susmak da yeterlidir."
Sayfa 262 - Şems·Kitabı okudu
"Dost dostun yanına değil, yarasına gelir."
Sayfa 262 - Şems·Kitabı okudu