Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum...
N.H.R.
"Akşam sessiz gelir herzaman. Gündüz gibi pencereden cesur bir şekilde bakmaz, karasular gibi duvardan sızar, tavana bir deliğe doğru çıkar, sessiz akıntısının içinde her şeyin yumuşacık yüzmesini sağlar."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eksik bir şey mi var hayatımda
Gözlerim neden sık sık dalıyor
Eksik bir şey mi var hayatımda
Gökyüzü bazen ciğerime doluyor
Öyle bir şey ki bu, kolay anlatamam
Atsan atılmaz satsan satamam
Eksik bir şey mi var, anlayamam
Bak çayım sigaram her şeyim tamam"
Ezginin Günlüğü
Gücün varsa birini yanlışlarıyla, doğrularıyla, günahlarıyla, sevaplarıyla, istekleri ve arzularıyla sevmelisin; birini değiştirmek için sevemezsin.
Özdemir Asaf'ında dediği gibi:
"Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa."