Farklı bir kitap. Cinayetlerle dolu kafası karışık bir kızın yaşantısını ve büyümesini anlatıyor. Çok severek okumadım ama merak uyandırıyor.
Hızlı okunan bir kitaptı.
Okunması çok kolay bir kitaptı. İçinde olan duygu yoğunluğunu size hissettirebilen bir kitap veya ben kitapta bahsedilen adamları sevip saygı gösterdiğim için bana öyle gelmiştir. Geçmiş zamanda yaşanan olaylatı mektup olarak okumak benim çok hoşuma gitti.