Birkitapdelisi

Bu solcu abiler/ablalar İslâmdan yana biraz sıkışınca; benim dedem hacıydı, anneannem başörtülüydü, dayım beş vakit namazında falan diyorlar ya ben şeyi merak ediyorum. Acaba bunların torunları nasıl olacak? Benim dedem; agnostikti, ataizdi ilh. Benim anneannem; feminikti, legebeteydi falan fişman Benim dayım; istiklal caddesinden geçerken kiliseyi ziyaret eder, birayı rakıya katardı. Heralde böyle şeyler olur... Rabbim hidayet versin cümlemize. İnsanın itikadı kaymaya görsün. Elde hiç bir tutamak kalmıyor insanlık namına...
İnsanlar ve Duygular
Birkitapdelisi
Abi bu gönderiden sonra takipten cikiyorum.
Reklam

Birkitapdelisi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.··
241 günde okudu
·
2024 15. kitabı
Jean Teule
6.6/10 · 11,1bin okunma
bilinmeyen isimli okura yanıt verildi
Birkitapdelisi
Teşekkür ederim
Not
Kotu insanlarin orani daha mi fazla? İnsanlara cok iyi davranmayin onerileri cogalmaya basladi. Mantiken iyi davranan bir insanin havada kapilmasi gerekir. Acaba bu onerileri veren insanlar kotu insanlar oldugu icin mi boyle?
Birkitapdelisi
Iyi davranıp kötü olmaktansa kötü davranıp kötü olmayı tercih ediyorum
Petrikor (/ˈpɛtrɪkɔːr/), yağmur damlacıklarının kuru toprak yüzeyine düşmesiyle meydana gelen toprak kokusudur. Sözcük, Antik Yunanca kaya anlamına gelen πέτρα (pétra) veya πέτρος (pétros), ayrıca Yunan mitolojisinde tanrıların damarlarında akan sıvı anlamındaki ἰχώρ (ikhṓr) kelimelerin birleşiminden oluşturulmuştur.
Birkitapdelisi
Topraktaki bakteri kokusudur diye biliyorum ama