Sende yarattığı ilk acıyla bir ömür geçirmen mümkün değil, en azından benim için öyle. Yani sürekli aklının bi köşesinde olup hayatını zehir eden o acı (zamanla) yerini hatırlayınca üzüleceğin bi yaşanmışlığa çeviriyor. Zaman evet unutturmuyor ama alıştırıyor. Bu da bence ciddi bi ilaç.