Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan sık sık yakınırız.
-tanrı’nın bize her gün sunduğu güzel şeylerin tadını çıkaracak kadar kalbimizin kapıları açık olursa, başımıza gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur.
Ah gelecek neyse uzak da odur!
- oraya vardığımızdaysa, orası şimdi burası olmuşsa, her şey her zamanki haline bürünür, zavallılığımızın ve sınırlılığımızın içinde kalakalırız, ruhumuzsa kaçırdığımız huzura özlem duyar.
Ah, gençlik çağımda ölen arkadaşım,
-Bu dünyada aramakla bulunmayacak birini arıyorsun!
-Ama onu tanıdım , her halimi ona sergilediğim için karşısında kendimi olduğumdan daha önemli hissettiğim o büyük insanı, o yüreği hisettim.
- yaşadığı yıllar onu benden önce mezara götürdü. Onu asla unutmayacağım. (A)