Açıkçası kitaba büyük bir beklenti içerisinde başlamıştım fakat beklentimin altında çıktı.
Çerezlik bir kitap, ancak iki kitaplık bir seriye göre gereksiz uzatılmıştı. Çerezlik kitaplar fazla olay barındırmaz, doğal olarak bu kitaptada pek olay yoktu ve bu nedenle sanki günler birbirini takip ediyormuş hissi vererek okuyucuyu bunaltıyor.
Yinede yazarın akıcılığı ve yalın anlatımı sayesinde fazla zorlanıp sıkılmadan okuyabildim.
13-14 yaşlarındaki çocukların beğenerek ve eğlenerek okuyacağını düşündüğüm bir seri.
Serinin diğer kitabına yaptığım incelemeyede bir bakın ve okumaya öyle karar verin derim