Eskiden soruma neden yanıt almadığımı anlamıyordum, bugün nasıl olup da soru sorabilmeye inandığımı anlamıyorum. Ama benim inandığım falan yoktu ki, soruyordum sadece.
Hayvan, efendinin kırbacını elinden alıp kendini kırbaçlıyor, efendi olmak için, bunun bir fantezinden ibaret olduğunu, efendinin kırbacındaki kayışa atılan yeni bir düğümle üretilen bir fantezi olduğunu bilmiyor.
Başlıca iki insani günah vardır, ötekilerin hepsi bunlardan türer: Sabırsızlık ve kayıtsızlık. Sabırsızlık yüzünden cennetten kovuldular, kayıtsızlık yüzden geri dönemiyorlar. Belki de başlıca tek bir günah vardır: Sabırsızlık yüzünden kovuldular, sabırsızlık yüzden geri dönemiyorlar.