O kadar hayvanca bir durum ki ne diyeceğimi bilemiyorum. Küçücük kız çocuğundan ne istedin ki. Daha büyüyecekti, insanları tanıyacaktı, arkadaşları olacaktı... Belki mükemmel bir hayatı olacaktı. Belki insanların hayatına dokunan bir doktor, belki herkesin kahramanı olan bir polis, haklının hakkını arayan bir hakim, avukat olacaktı. Mevlam tüm minik melekleri böyle kişilerden sakınsın.
Nurlar içinde yat minik kelebeğim 🤍🦋