GONCAGÜL

00.00
İnanıyorum hayatta her iyiliğe karşılık verecek olan güzel olan kişiler de var. Saygı herkese olsa bile sevgi hak eden kişiye karşıdır, iyi geceler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yürekleri daracık bazılarının ne sevgi sığıyor içine nede insanlık 🌼
Yalnız kaldığında en çok kimi düşünürsün? Yüreğiyle sana gelenimi yoksa yüreğini söküp götürenimi?