·1142 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2021 14:31 Yazarın son derece akıcı bir dili olması ve tasvir edilen evrenin güzelliğiyle sayfalar su gibi akıp geçti. Hikayemiz artık gelişmeye başlıyor ve bir yerlere doğru gidiyor diye düşünürken malesef öyle olmuyor. Sürekli yazar bizi yeni başlangıçlara atıyor ve Kvothe yine acemi bir çocuğa dönmüş olarak karşımıza çıkıyor. Toplama bakınca evet Kvothe gelişiyor ama yazarın bize vaad ettiği olaylara daha çok var gibi hissediyorum. Kitap üçleme olup bitmeyecek olsa bu yorumları yapmazdım belki ama üçüncü kitapta bazı meseleleri çok fazla atlamak gerekiyor ki bir sonuca ancak öyle ulaşabilelim. İlk kitapla kıyas yapacak olursam ikinci kitaptan daha iyiydi kesinlikle. Hikayenin akışıyla ilgili başka bir kaç sıkıntılarımda var ama onları katıp daha fazla sinir olmak istemiyorum. Sonuç olarak ağızda güzel bir tat bıraktı diyebilirim. Yazdığım o kadar şeye rağmen bu kitap 9/10luk bir kitap ve keşke devamı yazılmış olsaydı da 5-6 kitaplık bir seri olarak okusaydık diyorum. Umarım bir gün seriyi tamamlarız.