Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
· Spoiler içerebilir......Bu kitabı eskiden beri aklımda kalmış ama bir türlü baslayamadigim kitaplardan biriydi ve sonunda iyi ki beklemisim ve okumayı basarmisim diyorum.Kitapta özellikle bazı yerlerinde okuyucuya düşünme için açık kapı bırakması ve olayların sürükleyici şekilde ilerlemesi kitabı bir anda bitirmenize sebep olabiliyor.Ozellikle Madeleine nin neleri nasıl bildiğini kafamda çözmeye çalışıyorum, kısaca kutuphanenize rahatlıkla ekleyebilirsiniz