·421 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2021 21:27 Fantastik bir seri... Roman değil, masal.. Masal değil film. Ne söylesem az. Her satırı gözümde canlandı. Bütün karakterler gözümün önündeydi, onları tanıyordum. Prens, Cindirella, kötü kalpli kraliçe, üvey anne hepsi bu kitaptaydı.Onca zaman kitaplıkta tuttuğuma çok pişmanım. Çok sürükleyiciydi ve öyle bir sonla bitti ki bir an evvel Scarlett i okumalı. Bekletmemeli. Okumayanlar Cinder'la başlasın hemen.