·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2021 21:32 Aslında bu kitabı ben seçmedim alışveriş sepetime kendi girivermiş. Yani ben onu seçmedim o beni seçti. Hayatta tesadüflere inanmam. Eminim bana vermek istediği bir mesajı vardı kitabın. Aldım kabul ettim. Uzun yıllar olmuş öykü okumayalı. Özlemişim. Çok güzel öyküler var içinde. Kimine güldüm kimine ağladım kimine kızdım kiminden de sıkıldım. Keşke virüs olmasaydı da bir sahil kenarında okusaydım dedim. Öyle bir yumuşaklığı var kitabın. Keyifli okumalar