·344 syf.····Okunma: 08 Ocak 2021 22:43 Kitapları kapağın güzelliğine, çekiciliğine kanarak almak ne kadar eksik olsa da benim için içi kadar dışı da hoş olmalı , birbirini tamamlamalıdır. Iki farkli duyguma birden hitap edince kitap bende daha da fazla etki bırakıyor. Hava Uyanıyor öncelikle gözüme hitap eden bir kitap oldu. Ben suan ilk kitabını okudum ama diger 4 kitabı da aynı güzellikteler. kapağını çevirecek olursak aslinda kalin gibi dursa da icinde boşlukların olduğu bolumler var. Sayfalar yoğun yazılarla dolu değil. Kendinizi verirseniz hızlıca bitirilecek bir kitaptı. Akıcıydı ayni zamanda. Dış göz bakış açısıyla yazılmıştı. Fantastik tarzda cok kitap okumadım ama aşırı film izlemiş biriyim. Bu kitabı okumaktan memnun oldum. Farkli bir kurgusu vardı. Gözümde hemen film boyutu oluştu çekilse nasıl olur acaba fln die, bunu düşünmekten kendimi alıkoyamadım. ;) Giris kitap için bekledigim sekilde ilerledi. Adına uygundu. Kendisinin farklı yönünü yeni keşfeden, uyanan bir kızın bu fantastik dünyaya girişini gördük. 2.kitabı da hemen elime alacağım. Vhalla'nin gücüne tam anlamıyla kavuşmasıyla neler yaratacağını , Baldair ve Aldrikle olan iliskisinin nereye gideceğini cok mrk ediyorum. Hava da aşk kokusu varrrrrr :)