·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2021 01:32 İlk defa bir kitabı filminden daha az beğendim. Serinin 2. Kitabında farkettim ki çok ama çok değişiklik yapılmış filme uyarlanırken ve iyiki de yapılmış. Çünkü bu haliyle çok inandırıcı bir hikaye olmazdı. Yani tabi ki bu fantastik. İnandırıcı olmak zorunda değil ama filmde hikaye daha güzel kurgulanmış. Kitabın kurgusunu beğenemdim. İlk başlarda filmle benzerdir diye hızlı okudum ama baktım olaylar tamamen farklı bende yavaşladım. Bakalım 3. Kitapta neler olacak.