·46 syf.····Okunma: 09 Ocak 2021 16:23 Totalde 15 dakika ya sürmüştür ya sürmemiştir okumam. 45 sayfa bir şey zaten ama kısa metinlerden oluşuyor. Bilirsiniz Halil Cibran kitaplarını. Ben de biliyorum. Bu bilincin beklentisiyle başladım kitaba. Böyle olunca bir Ermiş’i bir Kum ve Köpük’ü bulamamanın hayal kırıklığına uğradım. Kötü değildi elbette. Belki de okuduğum ilk Halil Cibran kitabı olsaydı bayılırdım. Ama değildi. Beklentilerimi karşıladığını söyleyemeyeceğim. Elinizde varsa alınıp okunmalı tabii ki, bir kahve molanızı ayırsanız biter bir kitap. Dediğim gibi belki başka bir ihtimalde ya da başka bir zamanda okumuş olsaydım belki 9’luk olacak bu kitap şuan benim için 6’lık ama sırf Halil Cibran sevgim için 7’lik diyorum. Başka bir zamanda yeniden okumayı deniyeceğim. Belki yalnızca şuan zamanı değildir.