Puan vermedi·158 syf.····Okunma: 09 Ocak 2021 23:15 İlk kez Dostoyevski’ye ait bir kitabı okudum ve çok beğendim. Kitapta bir adamın dış dünyaya ve çevresindeki insanlara karşı hissettiği duygulardan bahsediliyor. Okurken anlatıcı karaktere sinirlenebilirsiniz. Fakat o kendinin farkında ve duygularını çok güzel ifade ediyor. Aslına bakarsanız kitabın her cümlesi altı çizilmelik ve çok akıcı. Başlayıp bitirmiş olduğum nadir kitaplardan birisiydi. Keyifli okumalar...