·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2021 00:39 Yine harika bir Zewing kitabı. Bir kadınin içine düstügü boşlugu nasil ustalikla anlatmis. Ne güzel ttahliller yapmis.
Insanlar, kendi hayat standartlarının altina düsünce, ellerindeki ne var ne yok hepsi birer birer alınıca galiba tek çare intihar oluyor. Madem Prie de bunlardan birisi. Kral tarafindan sürgüne yollaninca ve bunun bir daha Parise geri dönüsü olmayacagini ögrenince zaten hayat onun icin coktan bitmisti. Bir prenses gibi ölmek ister ve insanlara son bir kez kendini kanitlamak ister. Ölümünü canlandirir. Ama ne yazik ki umdugu gibi olmaz hicbir sey. Bir hokkabazin sihri onun ölüm haberini bir anda yok eder..