·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2021 10:11 Bir yol romanıydı okuduğum.
Bir ülkeden başka bir ülkeye gitmek gibi gözüksede, aslında geçmişe yapılan bir yolculuktu bu..
Ne varsa yüreğe biriken hep mi çocuklukta olur?
O minicik yüreğe, o kadar kırgınlık nasıl sığar?
Hep mi sevdikleri yaralar insanı?
Ve o güvenme isteği ama güvenememe hali?
Yine canım yanar korkusu?
..
Ev olarak bellediklerimiz o kadar değişken ki. Bazen bir kişi evimiz olabilirken, bazen bir mekana evsellik yükleriz. Bazende yaşamımız boyunca evimizi arar dururuz.
Nermin Yıldırım'ın bu kitabındaki Seher de yaşamı boyunca evini arayanlardan biri..